05/01/2015

Personal Style Monday_7: The one about the white skirt


Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να αγαπάει εμμονικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας μου. Αυτό δεν μεταφράζεται τόσο σε παράλογο δέσιμο με τα ρούχα (έχω ξεπεράσει προ πολλού αυτό το στάδιο), όσο στο ότι θέλω να μπορώ να φοράω τα κομμάτια που μου αρέσουν χειμώνα-καλοκαίρι. Ένα τέτοιο εγχείρημα κάποιες φορές είναι εύκολο, ενώ άλλες -τις περισότερες- φαντάζει sequel του Επικίνδυνες Αποστολές. Και μέσα στην προσπάθειά και την αγωνία σου να το φέρεις εις πέρας, έχεις και τη μαμά σου, φανερά επηρεασμένη από περασμένες εποχές όπου τα ρούχα διακρίνονταν σε καλά-πρόχειρα, πρωινά-βραδινά, χειμερινά-καλοκαιρινά, να ωρύεται: 'Πού πας, παιδί μου, με το καλοκαιρινό τζιν/t-shirt/jacket κλπ κλπ κλπ μέσα στο καταχείμωνο; Ρεζίλι θα γίνεις!'.

Δεδομένων όλων των παραπάνω, το συγκεκριμένο ποστ είναι: α) αιτία εγκεφαλικού για τη μαμά μου και β) ωδή στην τόλμη, τη διαφορετικότητα και το μπλέξιμο ρούχων και εποχών. Το βασικό κομμάτι μου είναι μία λευκή βαμβακερή μίντι φούστα με τρύπες από την συλλογή των Zara SS 2014. Είναι ένα κομμάτι που φωνάζει 'καλοκαίρι' -ή, έστω, 'άνοιξη'-, το οποίο, όμως, με τους κατάλληλους συνδυασμούς, μπορεί να φορεθεί εξίσου εντυπωσιακά φθινόπωρο και χειμώνα (εντάξει, όχι στη βαρυχειμωνιά!). Για να επιτύχω το αποτέλεσμα που ήθελα, συνδύασα τη φούστα με ένα λεπτό πλεκτό crop μπλουζάκι και ένα ένα fedora καπέλο στην must απόχρωση του φετινού χειμώνα (βλ. χακί), καθώς και με ένα ζευγάρι μαύρα wedged sneakers. Το αποτέλεσμα μου άρεσε πολύ.



  Photos by Eva Kar.

 Φούστα και καπέλο από Zara, crop top από Topshop, κολιέ από The infinity concept και Primark (μόνο με 4 λίρες!), sneakers Isabel Marant και τσάντα Pierre Balmain.






4 comments:

  1. Work it girl! Love this street chic look, that fuchsia tote is a great add-on!!! xo~ Lena

    ReplyDelete
  2. Πόσο φανταστικό χρώμα το μαλλί σου!
    Είσαι εξαιρετική !
    keep up!

    xxx

    ReplyDelete
  3. Cool σύνολο μου αρέσει πάρα πολύ!

    KayLuxeDesign!

    ReplyDelete
  4. i am in love with your skirt, and it makes the purse pop so beautifully.
    You look so stylish.

    xoxo
    Chidiogo

    ReplyDelete

Your thoughts